Strategisch partner voor het behalen en behouden van klanten

De menselijke factor, het persoonlijk contact blijft de onderscheidende en verbindende factor binnen de klantrelatie. Denken in oplossingen en kunnen verplaatsen in de veranderende behoeften van de klant. New Business, Boosten, Follow up om de ideale klantrelatie te bereiken of om de klantrelatie te behouden is waar ik me dagelijks mee bezighoud in een dynamische, resultaat gerichte omgeving. 

 

Met mijn energie en enthousiasme richt ik mij op commerciële projecten. Vanuit projectmatig werken wordt mijn enthousiasme, daadkracht en oplossingsgerichtheid het beste benut.

Ik wil van betekenis zijn en elkaar motiveren, inspireren en adviseren. 

 

Monique van der Putten – van Run  
Powervrouw - enthousiaste ondernemer - sportster - trotse moeder -Bourgondiër                          

linkedin

Visie

Het persoonlijke klantencontact verbeteren en stimuleren, mensen verbinden. Datgene vermarkten waar zij in geloven. Strategisch partner voor het behalen en behouden van klanten.

 

Missie

In opdracht van organisaties (MKB – Specialisten) bieden we online en offline leadgeneratie voor een beter resultaat. Het positioneren van het product of de dienst binnen de gewenste doelgroep. Via online tools in combinatie met persoonlijke klantbenadering, worden de suspects, prospecten en klanten ambassadeur.

 

De menselijke factor, dus het persoonlijk contact, blijft de onderscheidende en verbindende factor binnen de klantrelatie. Denken in oplossingen en kunnen verplaatsen in de veranderende behoeften van de klant. Dat maakt het verschil en dat kan middels persoonlijk kundig contact.

Op de eerste plaats dient u online zichtbaar te zijn om duidelijk in beeld van de doelgroep te komen. Voordat een suspect of prospect tot de koop over gaat, willen zij vertellen wat hun probleem is. Een klant wil zich begrepen voelen en regelmatig persoonlijk met u in contact zijn, zodat zij het vertrouwen hebben dat u echt kan bieden waar zij naar op zoek zijn.

Doormiddel van het bieden van abonnementen en maatwerk maken wij het voor u gemakkelijk;

New Business;  het benaderen van suspects. Nieuw product (of dienst), nieuwe klanten of een bestaand product, bij nieuwe klanten.

Boosten een extra boost geven het product (of dienst), benaderen van prospects. Nieuw product (of dienst) bij bestaande klanten.

Follow up, het opvolgen, het contact warm houden, relatiebeheer. Bijvoorbeeld naar aanleiding van een seminar, event of beurs. Bestaand product (of dienst) bij bestaande klanten.

De ondernemer (specialist) is goed in zijn of haar vak. Wij geloven in krachten bundelen, voor het gewenste resultaat. Specialisten ondersteunen of ontzien, het naar buiten brengen van hun specialisme, het onder de aandacht brengen van hun product of dienst.

 

Onze kracht?

Snel schakelen en resultaatgericht te werk gaan. Samen een online en offline strategie bepalen en direct iets ondernemen om te kijken wat het beste aanslaat. Om zo de juiste suspects te kunnen bereiken, prospecten beter te kunnen bedienen en van klanten ambassadeurs te maken. Aanpassen waar nodig en mee gaan met de trends en ontwikkelingen van de dag.

Run... to make it happen